هرمز، سوئز، پاناما؛ چرا فقط اولی نمی‌تواند از کشتی‌ها عوارض بگیرد؟

--------------------------------------------------------------------
Source: Deutsche Welle
Published: 2026-06-02 00:43 UTC+10:00
Section: تنگه هرمز
Factuality Score: 100
Opinion Category: Neutral
Topics: Africa
--------------------------------------------------------------------
Snippet:
حکومت ایران، پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر آغاز دریافت تا دو میلیون دلار از هر کشتی برای "عبور ایمن" از تنگه هرمز، به اخاذی و تهدید امنیت انرژی جهان متهم شد.
--------------------------------------------------------------------
>>> Read full article at Deutsche Welle <<<
<-- Back to Home
< >
[Close]