عربستان خواهان پیمان عدم تعرض با ایران شد

--------------------------------------------------------------------
Source: Deutsche Welle
Published: 2026-05-15 19:25 UTC+10:00
Section: عربستان سعودی
Factuality Score: 100
Opinion Category: Neutral
Topics: Africa
--------------------------------------------------------------------
Snippet:
عربستان سعودی در گفت‌وگو با متحدان خود، ایده یک پیمان عدم تعرض میان ایران و کشورهای خاورمیانه را مطرح کرده است؛ طرحی که به گفته دیپلمات‌ها، می‌تواند پس از پایان جنگ آمریکا و اسرائیل با ایران، به یکی از چارچوب‌های اصلی برای مدیریت تنش‌های منطقه‌ای تبدیل شود. فایننشال تایمز گزارش داد ریاض گفته است برای این ایده، "فرایند هلسینکی" در اروپا را به‌عنوان یک الگوی ممکن در نظر دارد؛ مدلی که در دهه ۱۹۷۰ به کاهش تنش میان بلوک‌های رقیب
--------------------------------------------------------------------
>>> Read full article at Deutsche Welle <<<
<-- Back to Home
< >
[Close]