پس از آتش‌بس در جنگ ایران، حملات اسرائیل در غزه افزایش یافته است

--------------------------------------------------------------------
Source: Deutsche Welle
Published: 2026-05-14 00:18 UTC+10:00
Section: خاورمیانه
Factuality Score: 100
Opinion Category: Neutral
Topics: Africa
--------------------------------------------------------------------
Snippet:
اسرائیل در پنج هفته گذشته حملات خود را در نوار غزه به‌طور چشمگیری افزایش داده است. وزارت صحت زیر کنترول حماس در نوار غزه اعلام کرد که از زمان توقف حملات مشترک امریکا و اسرائیل علیه ایران در ۸ اپریل، ۱۲۰ نفر در این منطقه فلسطینی کشته شده‌اند. این رقم در مقایسه با پنج هفته پیش از آن، ۲۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
--------------------------------------------------------------------
>>> Read full article at Deutsche Welle <<<
<-- Back to Home
< >
[Close]