اسرائیل با وجود آتش‌بس، یک فرمانده حزب‌الله را هدف قرار داد

--------------------------------------------------------------------
Source: Deutsche Welle
Published: 2026-05-07 19:06 UTC+10:00
Section: بیروت
Factuality Score: 100
Opinion Category: Neutral
Topics: Africa
--------------------------------------------------------------------
Snippet:
نیروی هوایی اسرائیل برای نخستین بار از زمان آغاز آتش‌بس سه هفته پیش، یکی از حومه‌های پایتخت لبنان را هدف قرار داد. بنیامین نتانیاهو و اسرائیل کاتس، وزیر دفاع اسرائیل، اعلام کردند هدف حمله، یکی از فرماندهان واحد رضوان حزب‌الله بوده و اسرائیل قصد داشته او را "حذف" کند.
--------------------------------------------------------------------
>>> Read full article at Deutsche Welle <<<
<-- Back to Home
< >
[Close]